torsdag 14 februari 2013

Hemma!

Konstigt hur det känns som hemma redan på Kastrup, men då är det i och för sig inte många minuter kvar innan man blir omkramad på perrongen.

Fredrik hade preppat med tulpaner och bolognese, jag kom hem med whisky och choklad. Katten är kelig, det brinner i kaminen och jag får äta middag i pyjamas!

Imorgon blir det lite jobb (lunch någon?) och träning men mest ledigt. Jag är helt slut i rutan efter allt jobbande, men jag har en lång och rolig att göra-lista som jag ska ta tag i nästa vecka.

5 kommentarer:

Ulrika sa...

Är det här man paxar lunch?

tojis sa...

Japp. Det var ingen kö utanför dörren, så det är onlinebokning som gäller.

tojis sa...

Ska du med Karin? Vi brukar hamna på Annas.

Ulrika sa...

Har vi ens någon gång varit någon(anna)nstans? Inte vad jag kan minnas.
Ska jag hämta er båda två?

Karin sa...

Låter mycket frestande. Jag kikar i min kalender när jag är på jobbet i morgon och återkommer. Vet att det finns ett irriterande möte kl 13; osäkert hur förmiddagen ska fördrivas. Nice att vara påtänkt iaf!