tisdag 26 februari 2013

Det kunde ha gått hur som helst med det här

När jag motionerar eller tränar ensam så lyssnar jag numera alltid på Alex Schulman och Sigge Eklunds podcast. Jag upptäckte den ganska nyligen så jag kan lyssna jättemycket innan jag kommer fram till nutid och måste vänta på nya avsnitt, bara en sådan sak!


Eftersom jag tränar samtidigt inser jag att det kunde ha gjort att jag började tycka illa om deras röster eller idéer, men istället längtar jag efter att träna, det ni! Ibland börjar jag sprutskratta där på löpbandet eller promenadrundan, ofta ler jag fånigt och emellanåt är det allvarliga tankar och analyser som hänger med ett tag efter lyssningen. Jag kommer ofta på mig själv med att fundera på eller referera till något jag har hört i den där podcasten. Schulman har jag följt ett tag, men Sigge var ny för mig förutom att jag har sett hans namn här och där. Smart snubbe med vassa analyser och humor, nästan onödigt ödmjuk. Vill höra mer mer mer! Och det kommer jag göra också, eftersom jag behöver skaffa mig bra kondition och bikinikropp. Vad lyssnar ni på?

Inga kommentarer: