söndag 24 februari 2013

Det hemliga firandet

Jag blev hämtad strax före 9, och sen fattade jag ganska snabbt att vi skulle till Victoria Park (inte till Ystad Saltsjöbad som jag hade misstänkt). Man kan hänga i deras spa en halvdag, och få tillgång till jacuzzi, ångbastu, torrbastu, kristallbastu, kallbad, pool, gym, ljusterapi etc. Rekommenderas verkligen! Det var lugnt och skönt, extra lugnt tror vi, pga sportlov och helg före lön.

Lånad från Petras facebookflöde.
Jag fick dessutom massage, och klämde in lite träning också. Lyxigt, jag kommer åka tillbaka snart! Dessutom är det på cykelavstånd. När vi hade slappnat av klart åkte vi till nama och åt lunch, också ett bortglömt ställe som det var bra att jag blev påmind om.

Sen fick vi ledigt en stund, så jag åkte hem och inte sov. Kvällspasset började med att jag återigen blev hämtad, och sen var det middag hemma hos Petra. Vi gick ut hårt med cava, och fortsatte tills vi hade gått igenom 4 flaskor på 6 personer. Det fanns en massa gott att välja på, vilket behövs då jag äter LCHF, två är laktosintoleranta, en inte äter fisk och en annan inte äter kött.

Skål säger Petronella i sin snygga klänning!
Titta vilka fina ljus de hade fixat till efterrätten.
Vilken toppendag, stort tack tjejer!

Inga kommentarer: