lördag 2 juni 2012

Ösregnsaktiviteter

Jag var inställd på ösregn hela dagen idag, så fastän det inte regnar över huvud taget tänker jag hålla fast vid min plan att få lite gjort inomhus. T ex rensa bland mina nagellack.
Jag rensade ut 19 stycken. Men 48 stycken får vara kvar. Dessutom saknar jag en del färger så jag behöver köpa fler.

Bland de 48 är det bara en dublett, men väldigt många som är ganska lika. Jag verkar t ex gilla beiga nagellack i teorin, för det finns det ganska många av. Men när jag ska måla naglarna vill jag oftast ha svart, turkost eller rosa. Undrar om jag kan lära mig det nån gång, så jag köper färger jag faktiskt vill ha?

Jag fattar att det inte är normalt att ha så här många, men hur många har ni på ett ungefär?

När kaffet är slut tänker jag ta en powerwalk runt byn innan jag ger mig på lite klädrensning. Tyvärr innefattar det en massa klädprovning och det känns inte så kul, även om min smalspegel i hallen är rejält mycket snällare än speglarna som finns i provrum.

Inga kommentarer: