måndag 25 juni 2012

Att få vad man förtjänar

Jo, jag tränade ju en del där ett tag. Sen blev det massor att göra på jobbet, några resor, noll tid. Kanske var det latmasken som slog till. Så istället för det prydliga funbeatdiagrammet med träning var och varannan dag i maj har det nu sett ut så här:

Jag har förvisso cyklat några kortisar utan att registrera det, men det är ändå alldeles för dåligt. Och så kan man ju inte ha det, så igår var jag äntligen på gymmet igen. Och som vanligt när jag har varit lat tog jag i lite för mycket, och joggade dessutom lite lätt. Så idag kan jag knappt resa mig ur stolen, och det är väl inget emot hur det blir imorgon då.

2 kommentarer:

Karin sa...

Cykel, cykel! Inte gymmet! Det är ju sommar! Åh, nej, glömde att titta ut genom fönstret... eller på kläderna som hänger på tork. Du får klämma in en sån där 8-timmarsgolfning så blir det fina staplar igen! Det lär vara grönt och fint på golfbanan iaf.

tojis sa...

Sant, ska cykla mer. Skippar regnig promenad ikväll och tar cykeln in till stan imorgon bitti istället.