lördag 24 september 2011

Winnerbäck på Konserthuset

Lasse, Lasse, Lasse. Alltid lika bra. Och med alltid menar jag de (3?) gånger jag har sett honom spela på stora utomhuskonserter. Så jag var lite tveksam till att han skulle spela på konserthuset. Men jag hade inget att oroa mig för, han var grym som vanligt. Och det var inget 12-mannaband på scenen utan bara Lasse, en trumma, en cello och ett piano. Han försökte sig på att prata mer än vanligt mellan låtarna och såg som vanligt uppriktigt förvånad ut när publiken applåderar och kan låtarna utantill.

2 kommentarer:

Karin sa...

Sådärja, den mytomspunna fläskfilén är i ugnen... det var lite annorlunda att bädda in filén i urvridet bakplåtspapper. Inväntar med spänning resultatet. Och nu är det äppel- och vitlöksresultatet jag tänker på; liggningen brukar jag ha chans på nästan när som helst.

tojis sa...

Spännande! Det kommer väl en recension på bloggen sen? (av maten, du brukar inte skriva om liggat där)