torsdag 15 september 2011

Hurra hurra hurra!

Idag är ingen vanlig dag, idag är syster ysters födelsedag, hurra hurra hurraaaaaa!

Oklart om nån mer än Evis egentligen tycker det är kul att gunga...
Det blir inget firande idag för alla är så himla upptagna. Men hon gillar, precis som jag, att fylla år så vi firar en annan dag istället. Annat var det när hon fyllde 25, var höggravid med Liam (dvs inget festande) och hennes sambo var iväg på kurs. Vilket ansvar! Planen var att väcka henne med blommor och skönsång. Blomaffären fick öppna först så jag kunde köpa blommor, sen tassade jag förbi på klackarna utanför hennes sovrumsfönster för att inte väcka henne, gick in i trapphuset, låste upp dörren jättejättetyst, sen klev jag in och sjöng och hade tända ljus och presenter. Sen ägnade vi oss shopping och att äta hela dagen. 

2 kommentarer:

Syster sa...

Tack syster!!
Det var den minst firade födelsedagen i mitt liv igår. Ganska skönt faktiskt. Jag firade med kanelbullar på jobbet och tills idag hade jag bakat chokladtårta - typ världens godaste=)
Hörs imorgon!!

tojis sa...

Bra, då har du övningsbakat tills vi ska fira dig!