onsdag 28 september 2011

All work and no play

Idag har jag suttit i samma konferensrum från 8.30 till 18. Vi åt lunch därinne också, för säkerhets skull. Nätverket funkade inte heller. Min telefon funkade däremot, så jag har skickat några sms till Fredrik. Som aldrig svarade, och skyller på att telefonen har betett sig konstigt. Jojo, låter som typiskt handhavandefel i mina öron.

Nu har vi bilköat oss från förorten där kontoret ligger till downtown Boston och ett ganska lyxigt hotell (med fungerande wifi, tjohooo). Här ska mötet fortsätta i två dagar, och jag hoppas vi hinner gå utanför dörren också, för Boston är faktiskt en jättetrevlig stad. Och så har jag med mig träningskläder så en liten stund på gymmet hade inte skadat. Vad tror ni om träningsoddsen?

Men först ska jag packa upp resväskan. Igen.

Inga kommentarer: