onsdag 10 september 2014

Tackarrrrrrr!

Vaknade till den glada nyheten att U2 har släppt nytt album, som dessutom var gratis via iTunes (eller, klart jag fattar att jag betalar på något sätt, det finns ju inget som heter "gratis lunch", men det drogs inga pengar från kontot). Så idag har jag lyssnat på det hela dagen, med avbrott för några skypemöten och ett riktigt.


Vad jag tycker? Jag kommer aldrig tycka någon musik U2 gör är dåligt, allt är bara olika grader av jättebra. Så kan man ju egentligen inte resonera, men det gör jag ändå, så mycket älskar jag dem/deras musik/deras coolhet.

Viktiga saker att ta reda på nu: Kommer de åka på turné? Spelar de i närheten? Hur tusan får jag tag på biljetter (sist misslyckades jag, trots att jag och Malin satt med varsin dator och varsin telefon och försökte)?

Inga kommentarer: