lördag 13 september 2014

På resande fot

Jag har precis kommit fram till Chicago! Inte downtown tyvärr utan ett hotell nära flygplatsen och kontoret, men jag hoppas hinna in en sväng imorgon eller en kväll efter jobbet så jag får se något mer än insidan på det här väldigt blekgula hotellet. Inga klagomål i övrigt, som vanligt gigantisk säng, vardagsrum, två tv-apparater, ett Starbucks i lobbyn. Det finns pool och gym också, som jag hoppas hänga lite i under veckan.

Det var onödigt spännande innan jag kom hit för mitt flyg blev inställt, utan särskilt mycket information. Så igår morse fick jag reda på att jag istället skulle flyga över Stockholm och därmed på morgonen istället för eftermiddagen. Så hade inte riktigt min packningsplan sett ut. Men allt viktigt kom nog med. *hoppas*

Jaha, hitta nåt att äta kanske? Se om någon kollega är på plats? Jobba?

Inga kommentarer: