onsdag 9 juli 2014

Semester dag 5

..och jag får hela tiden påminna mig själv om att semestern inte alls snart är slut utan att det är 17 dagar kvar! Om inte annat så kanske jag kan tänka på det när jag måste jobba en stund imorgon…

Hur som helst gick det inte göra så mycket annat än att hänga vid havet idag, satan i gatan så varmt! Och blåsigt. Har sand ca överallt efter några timmar på Kämpinge, det är verkligen orimligt mycket sand som följer med hem. 19 grader i vattnet och blåsten gjorde att det var vågigt och kul att bada även idag, men också att kaffet blev lite knastrigt, som Fredrik skrev på Facebook.

Efter stranden åkte vi hem och hällde upp varsin dagens på rosé, jag hackade ihop en löjligt god aprikossalsa som vi åt till överraskningsköttet (är "lite" dålig på att märka upp grejerna jag lägger i frysen sp ibland vet man inte riktigt vad det blir till middag), och sedan kom Karin och gjorde oss sällskap.


Nu ska jag skriva ett surt mail till ett företag som har sålt mitt telefonnummer till ett jäkla skitställe som måste ha de otrevligaste telefonförsäljarna som finns.

Inga kommentarer: