söndag 13 juni 2010

VM, dags att skaffa lite koll

Jag brukar vara rejält engagerad och ha tippat etc när det är EM och VM i fotboll. Men inte i år. För att Sverige inte är med såklart, men ändå...man kunde ju heja på Danmark eller nåt. Jag vaknar nog till liv lagom till slutspelet. Sjukt att det är 4 år sen vi var i Berlin! Mitt absoluta favoritfoto är från Camp Sweden samma dag vi skulle spela mot Paraguay.
Ljungberg räddade oss och jag grät en skvätt där jag stod på Brandenburger Tor. Patetiskt ja, men härligt.

2 kommentarer:

Karin sa...

Gissa vem som leder VM-tipset på avdelningen! Egot själv! Men jag får erkänna att det är Pippi som har tippat åt mig. Skräcken är att någon nu vill snacka fotboll med mig och jag ska avslöjas. Just idag handlar annars allt om Kizz-konserten som minst 15 kollegor var på (de flesta på min avd, verkar det som)

Underbart foto!

tojis sa...

Gött att du leder!

Eller hur, de kan inte ens sitta rätt, I love it!

Jag ska snart kompa ut lite och kolla matchen. Skulle vara intressant att se hur bandbredden på arbetsplatser världen över påverkas av matcherna dagtid.