söndag 13 juni 2010

Gillar´t

Ahhh, nu är jag hemma efter några dagars jobbande i Cascais, Portugal. Fullt upp och långa dagar med presentationer, middagar och aktiviteter, vi var 130 pers från 32 länder. Jag och en kollega höll en presentation som vi har jobbat jättemycket med men vi var ändå rejält nervösa. Jag var nog mer nervös för att det satt en massa viktiga personer bland åhörarna än för att presentera för de kunder vi hade bjudit in. Det gick såklart jättebra, skönt att veta tills nästa gång.

Golfen gick urdåligt, jag vet inte varför jag trodde att det skulle gå att spela med andra klubbor än sina vanliga. Hej slice, hejdå längd.

Det är inte helt oslitigt att vara på hugget mer eller mindre dygnet runt i några dagar, men det blir onekligen lättare när man har helt fantastiska kollegor. Jag har nog aldrig jobbat på ett företag där alla är så öppna, prestigelösa, snälla och glada som de är här.

Idag ska jag bara sitta här och vara ledig. Det finns inte ens nåt att städa eller stryka eftersom mamma har varit här när jag var borta (tack!).

4 kommentarer:

Anonym sa...

varsågod,den vita klänningen va mer än svår.

Karin sa...

Låter härligt med hela alltet Victoria. Snart har du nog en gul cykel att köra rundor med!

Kram fr Karin

Cornelia sa...

Det låter helt suveränt! Jag funderade på att ta mig mig min halva chees cake som jag har kvar o bjuda på jobbet, för att jag o Måns inte ska äta upp hela själva, men kom fram till att det inte finns någon som skulle uppskatta att bli bjudna på den. Sånna kollegor har jag!

tojis sa...

Anonym (mamma), jag brukar låtsas att den ska vara lite charmigt skrynklig :-)

Ja Karin, hoppas verkligen du har rätt! Annars ska jag köpa en sjuväxlad och skaffa jobb på cykelavstånd.

Usch Cornelia, låter hemskt! Hoppas du hittar nåt annat snart. Hur går det med portalen etc?