lördag 19 juni 2010

JA!

Tydliga och snabba JA i kyrkan idag. Jag som inte alls skulle titta på bröllopet hamnade i soffan lagom till vigseln. Kul att de vågade se kära ut och vara gulliga trots allt det formella, med Daniels tår som pricken över i.

Idag kom de brunbrända kusinerna med familjer hit och hälsade på, på väg hem från Turkiet. Kul! Vi ses inte så ofta. När Liam kom in genom dörren sa han inte hej, utan "Vi har lördagsgodis" och pekade på en fin skål med geléhallon som jag fick av Patrik och Jennie. Nåja, jag smakade nog två iaf :-) Jag fick en muffinsbok av Nicke och Linda, så nu är det väl bara att börja baka.

3 kommentarer:

tojis sa...

Men jösses, nu sitter jag och fäller en tår också. Var kom den från?

Evelina sa...

Jag gjorde detsamma, i folkets park dessutom.. Nästan lite pinsamt..

Karin sa...

Mycket skönt att inte veta att man är ensam! Trodde att det var nån hormonstörning eller nåt (alltid bra att skylla alla avvikande humör på just hormoner)