måndag 9 januari 2012

Välkommen till Kina

Jag sitter här på ett modernt Sheraton mitt i Shanghai, surfar trådlöst etc. Och så kommer jag inte in på facebook och twitter. Det visste jag ju egentligen innan, men det känns ändå fel. Först kom jag inte åt bloggen heller, men det gick att luras genom vpn.

Det var mycket om Angry Birds på flygplatsen i Singapore. Bl a som på bilden (som är kass, jag vet). Och när man handlade för 150 singaporedollars (ingen match ju!) fick man ett mjukdjur. Jag valde en röd fågel, tycker den är finast även om det är den sämsta att skjuta med.



Jag har rest i princip hela dagen, inkl försenat flyg och lång bilresa från flygplatsen i Shanghai till hotellet. Nu ska jag ordna fram något att äta, sen får jag jobba lite. Det märks tydligt i Inboxen att alla är tillbaka från julledigheten nu. Skönt på sätt och vis, med lite ordning och reda igen. Men det kunde gott ha väntat tills jag var på plats.

Inga kommentarer: