torsdag 5 januari 2012

31 grader i skuggan

Sådär, efter den längsta flygetappen i mitt liv (11.30) är jag framme i ett varmt och fuktigt Singapore. Ni vet hur man alltid hoppas att planet inte ska vara fullt så man kanske får två platser för sig själv? Det var knökfullt. Dessutom med många barn, varav två hade skrikfest mer eller mindre oavbrutet. Jag satt som i ett skruvstäd men lyckades ändå sova en hel del. Just nu ligger jag på hotellrummet med benen upp på väggen, fötterna svullnar av att sitta still så där.

Snart: jobba lite. Sen: försöka gå och lägga mig lagom sent, så jag kommer in i rätt dygnsrytm.

3 kommentarer:

tojis sa...

Haha, roligt sagt av mig, det där om att komma in i rätt dygnsrytm. Klockan är nu kvart i midnatt och jag stryker, jobbar, dricker kaffe och titta på True Blood.

Karin sa...

kanske skippa det där med kaffet??

tojis sa...

Kaffe gör ingen skillnad. Sov till slut några timmar så det känns helt ok att jag ska upp och jobba nu.