fredag 9 december 2011

Bokungetävling

Jag brukar inte tävla på nätet, eller om det kanske bara är att jag inte brukar vinna (utom den där gången när jag var med i ALLA tävlingar för att vinna biljetter till Sverigematchen i Berlin-VM, skrev hejaramsor och höll på, och vann såklart inga biljetter, men en fotboll).

Iallafall. Jag har inga egna barn, men är moster, pappas flickvän och mammas/pappas kompis till en massa söta barn som tycker om att bli lästa för och som skulle bli glada om jag vann ett superduperfint bokpaket från bokunge som jag kunde dela med mig av. Nu tycker jag inte nödvändigtvis att ni också ska tävla och ge mig mindre vinstchans. Eller ok då, men en liten provisionsbok till mig då kanske?

2 kommentarer:

Fredrik Mörk sa...

Om man ska låta bli att tävla i avsikt att inte minska din vinstchans, finns det något annat man kan göra för att öka den?

tojis sa...

Tävla antar jag, och ge mig böckerna när du vinner :-)