måndag 17 oktober 2011

Grupptryck

Utmana mig, tojis73! 

6 kommentarer:

Ulrika sa...

Titta! Ett nytt sätt att "umgås". Sällskapsspel på distans. Kändes bra att somna efter att du skickat "IDIOT" igår. Skönt med kvällens kontring.

Dagens nyupptäckt hemma här är:
1. Dåligt med att det är mörkt när man kommer hem är att man inte rikigt har ork att hålla på att städa och fixa i detta ständiga mörker.
2. Bra att man inte ser all smuts när det är mörkt. Går jättemycket snabbare att städa. Särskilt fönster bör alltid putsas i mörker.

tojis sa...

Ja, jag får ju storstryk av dig så jag förstår att du tycker det är kul. Men nu börjar jag fatta hur man gör, så vänta bara!

Man ska inte tolka orden motståndarna lägger. Eller? En kollega skickade FUL till mig. Och jag öppnade matchen mot Badman med att lägga PUNG.

Ulrika sa...

Och du skickade IDIOT till mig. Så, nä det behöver vi väl inte tolka vidare? Återkommer med nytt drag senare ikväll. Har bara massa I och E just nu. Bara vokaler är lika trist som en telefon helt utan appar. (Så som jag levt mitt liv fram till nu.)

tojis sa...

Karin la precis HORA till mig.

Ulrika sa...

Du ser. Det kanske ligger nåt i det ändå. Det var du som la PIRRA också va? Jag lägger mer saker som NÖJD och ZOO.

Fast CIRKUS borde ge mer poäng.

Ulrika sa...

Som sagt: LID

Men det betyder inget eller så.

Kan vi inte räkna ihop alla poäng från flera planer? Jag tror jag behöver det försprånget.

Nytt spel va?