söndag 4 april 2010

Bara en ledig dag kvar...

...och massor kvar att göra. Mest för att jag inte har gjort så mycket nytta i helgen, har koncentrerat mig på trevligheter såsom golf, fika, middag och vin med vänner  istället. Så, i morgon ska jag:

Frulla med Anna på Hilton
Tömma annexet och lägga papp på golvet
Leta utemöbler på svågertorp...ska det vara så svårt att hitta ett stort bord och 8 positionsstolar utan att bli ruinerad?
Strö aska på gräsmattan för att försöka få bort mossan (om det regnar)
Köpa grejer så att jag kan måla och dela av i annexet
Montera lagerhyllor
Köra till tippen med gamla löv och kartonger
Köpa färg till pelarna i orangeriet
Dutta aprikosblommorna (nästan helt utslaget nu, ska fota i morgon) med en pensel
Köpa bamburullar och geomatta
Måla i orangeriet
Köpa handjagare och klippa gräset, strö på gräsfrö med anti-mossmedel (om det inte regnar)
Gräva loss nån decimeter jord och dressa gräsmattan med

Ok...jag hinner kanske inte allt imorgon :-)

Inga kommentarer: