lördag 14 september 2013

Shortsväder?

Idag ska jag spela golf. Så jag är uppe lika tidigt som om jag skulle till jobbet. Den enda skillnaden är att jag möjligen var vaken lite längre än en innan en vanlig vardag igår "eftersom det faktiskt är helg". Just nu försöker jag bestämma mig för hur mycket kläder som är lagom, och banne mig om det inte lutar åt shorts!

Sådan tur kommer jag nog inte ha på torsdag när det är dags för årets golftävling med jobbet. Lisa Frost (fniss) på smhi säger nämligen i Sydsvenskan idag att sommaren tar slut den här helgen. Jag hade tänkt strunta i det i år, men sedan kom inbjudan till att spela på Barsebäck och då kom smålänningen i mig fram så nu ska jag vara med. Så det får tränas en del i veckan också, för det känns inte riktigt lönt att gå på den banan och spela dåligt.

Inga kommentarer: