lördag 21 september 2013

Lördagsgnäll

Jo, jag hade ju ont i ryggen. Så jag stretchade och vilade och allt man ska. Sedan spelade jag (usel) golf och fick så ont att jag knappt kunde köra hem. Så då tränade jag morgonen efter för att kunna stretcha lite till, men sedan fick jag krypa till korset och ringa till en kiropraktor. För jag insåg att jag inte vill sitta på ett plan och ha ont i 9 timmar, det är liksom jobbigt som det är med långflyg.

Vi har avtal med jobbet så jag kunde komma till snabbt och behöver inte ens betala så man kan undra varför det var så svårt att inse att jag behöver professionell hjälp. Självklart hoppades jag på att komma därifrån som en ny människa men har tyvärr fortfarande ont, även om det har lättat ganska mycket.

Jag vet inte vad jag ville ha sagt med det, mer än att om ni ser mig gå runt och se stelopererad ut så är det pga ont. Och om jag inte ser stelopererad ut så är det för att påsen med grejer från apoteket hjälpte. Eller eventuellt stretchingen.

De där 9 timmarna på flyget då? Jag ska till Chicago! Och sedan till Boston. Mer om det senare, men det ser ut att vara helt ok väder i Chicago iaf. (Jag ska mest vara inomhus...utom på lördag)


Och nu ska jag gå hemifrån om en timme, för fikadejt på stan och bio med Liam. Så det är väl bäst att hoppa in i duschen nu då.

Inga kommentarer: