måndag 8 juli 2013

Teknik(o)tur

Jobbdatorn la ju av i fredags. Jag fick igång den igen, med lite trixande och Fredrik. Men den fungerar inte som den ska och när jag konsulterade IT-supporten idag konstaterade de bara att "det är en klassiker" att en sådan dator jag har beter sig så som min gör, och att den är för gammal för att lägga tid och reservdelar på. Lite som jag trodde alltså. *skyller allt på PC, sådär skulle aldrig min mac göra*

Sedan skulle jag publicera några dokument på intranätet. Och gjorde rätt, flera gånger till och med för jag trodde att jag kanske gjorde fel eftersom det inte blev som det skulle, men det blev ändå inte rätt. Så när jag i eftermiddags skulle hålla i ett webinarie där en massa olika teknik behövde fungera samtidigt var jag inte speciellt segerviss. Men vet ni, det fungerade! *går och köper en trisslott och är hoppfull inför golftävlingen imorgon*

Inga kommentarer: