fredag 3 maj 2013

Hej Budapest!

Om några timmar åker jag och tre av Berlintjejerna till Budapest. De från Stockholm och jag ska för ovanlighetens skull flyga från Sturup. Smhi säger regn och åska, dmi tycker att det ska vara sol. De är överens om +20 grader så det är packat för sommar. hur som helst Just nu är huvudbryt hur många par skor man egentligen kan ta med sig när man ska vara borta tre nätter, och vilka. Plåster är också packade (stegtävling, har inte tid med skoskav). och en bikini eftersom det får bli någon form av bad/spa.

Ska bli kul, ca ALLA säger att det är en fantastisk stad. Så det finns risk att jag släpar dit Fredrik snart (stackaren blev ju tvungen att åka till Berlin i fjol, efter att jag varit där på långweekend). Oavsett hur vädret blir och hur staden är så träffar jag ressällskapet alldeles för sällan, så redan där kommer det bli bra.

Inga kommentarer: