tisdag 14 maj 2013

ESC-galenskapen

Jag är inte så engagerad i Eurovisioncirkusen, och är nöjd med det. Men när jag var på Emporia igår och gick in på Lindex så undrade jag varför en tjej därinne hade så himla ful peruk, som om hon var utklädd. Tills jag såg att alla som jobbade där hade likadana. Och några timmar senare insåg jag att det nog var meningen att de skulle se ut som Loreen. Det gjorde de inte.

H&M har eurovisionrabatt hela veckan och på Willys har de ESC-rea på godiset vissa klockslag. Jag ska iaf titta på finalen på tv på lördag, det ska bli kul att se hur arenan och Malmö gör sig i en sådan jätteproduktion. Och eftersom jag inte har kollat på ett endaste inför-program har jag ingen aning om hur bidragen låter.

1 kommentar:

Karin sa...

Min plan för kvällen: ett reportage! Stay tuned.