onsdag 16 maj 2012

Slå på sin egen trumma

Har jag berättat att jag är ganska regelbunden besökare på gymmet nu för tiden? Varvat med powerwalks i Pildammsparken med Martina och runt Kävlingeån med Fredrik. Just Kävlingepromenaderna kan vi tacka stegtävlingen för men det andra hade nog blivit av ändå.

Resultat: möjligen lite mindre flobbriga armar (eller så är det önsketänkande), men framför allt lite mindre ont i knäna. Vet inte om det är tack vara träningen eller att jag stretchar ordentligt när jag har tränat, och det kvittar vilket för jag är nöjd oavsett.

Ja, det var bara det. Ni kan berätta hur duktig jag är och hur vältränad jag ser ut nästa gång vi ses.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Jag ser det ända hit!

(Nu är bröllopskalaset slut och det är sjukt svårt att skriva utan att sluddra. Kuligt, ont i fötterna och kommer förstås ha sjukt ont i nacken efter allt head-bangande imorgon. Allt som det ska vara alltså.)

Karin sa...

Jag ser fram emot att inspektera överarmarna! Och ser till att ha långärmat själv!

Skönt, särskilt med knäna!! Klart att det hjälper att vara några 10-15 kg lättare också.

Bra jobbat!!