fredag 20 april 2012

-10!

Men massor kvar. Dock: -10! Och dessutom är det fredag :-)

7 kommentarer:

Ulrika sa...

Galet! Då kan man alltså säga att det funkar.
Min HCHF-metod är inte lika framgångsrik.

Har försovit mig idag. Vaknade 7.45 och det fanns ingen energi att stimma omkring med. Väntar nu på att Selma ska äta upp sin frukost så att vi kan gå sedan.

Fredrik Mörk sa...

Wow! Bra jobbat! :-)

tojis sa...

Jo, visst funkar det om man sköter sig. Men jag vill ju gå ner 10 kilo i veckan istället för så här långsamt (det här är sen nyår). Framför allt så vill jag inte gå upp samma kilon igen, som jag brukar göra.

Karin sa...

Härligt! Grattis. Håller du samma tempo går du ju ner nästan 30 kg på ett år... så det är snabbt nog om du frågar mig. Och då blir du ju försvinnande lite dessutom!

tojis sa...

Nästan? :-) 30 är ganska lagom, blir absolut inte försvinnande liten då. Men ett helt år känns jättelänge!

Karin sa...

Drygt menade jag ju! Äsch, nu har ju nästan ett tredjedels år gått. Jag vet precis hur långt ett år är, eller åtminstone 9 månader, typ så längesen jag träffade en av mina döttrar... kändes extra tomt idag, på 18-årsfest med en av hennes dagiskompisar...

tojis sa...

Men nu kommer hon ju snart hem!