onsdag 1 juli 2015

Sova och jobba är väl inte så himla viktigt?

Det är så himla mycket som ska hinnas med, särskilt när solen skiner. Igår t ex åkte vi till golfbanan efter jobbet, jag hämtade mina nya klubbor och så spelade vi. Men vi hann bara spela 14 hål för vi var ju tvungna att se EM-finalen. På vägen hem sladdade vi in på Burger King och köpte mat, för att laga nåt hade vi inte heller hunnit. Och sedan var det ju asspännande i flera timmar och att gå och lägga sig innan guldet var i hamn var inte att tänka på. Så det blev inte så många timmars sömn inatt kan man säga. För jag skulle hinna med morgonyoga på jobbet och då måste jag köra hemifrån kl 6 Och allt jobb hanns inte med för jag var tvungen att gå innan 12 för att hinna hämta upp Milla på dagis och åka till stan för att gå på bio. Mer om det i ett annat inlägg.

Men jag tror att det här är mitt vanliga nervarvningsbeteende. Jag skippar att sova mina vanliga timmar och klämmer in så mycket semesteraktigt som möjligt trots att det inte är semester ännu. Tur ändå att jag får sova ikapp i helgen och att jag har lediga timmar att plocka ut. Jag ligger förresten back på några tv-serier också...

Inga kommentarer: