söndag 15 mars 2015

Landat

Ja alltså jag landade i fredags men jag har tydligen prioriterat annat än bloggen. T ex att sova (lite andra tider än de andra pga jetlag), titta ikapp på missad tv (när de andra sov och jag inte kunde pga jetlag), klappa katten, krama Fredrik, slappa i soffor både ute och inne, kolla Mello med Evis och kidsen, tvätta, förså (tomater, gurka, spetskål, sockerärter, squash, aubergine, morot och palsternacka), dricka gott kaffe, handla, vårpyntat lilla huset med tulpaner, syrenkvistar och påskliljor, och sa jag tvätta?

Nu ska jag vara hemma i flera dagar innan vi ska iväg till hemlig ort. Det var årets födelsedagspresent från Fredrik. Jag vet att vi ska flyga men inte vart. Jag slits mellan att försöka luska fram det och att vilja bli överraskad. Det är dessutom bara en av två resor i vår, men han har efter en del vin råkat berätta att vi ska till Stockholm nästa gång. Heja Fredrik, det verkar som att man kanske kan lära gamla hundar sitta trots allt!

Inga kommentarer: