lördag 2 november 2013

Vilket röj!

Jodå, men nu håller vi på att flytta runt på grejer på riktigt. Och annonserar på blocket. Men det är ont om plats så det är lite tetris över det... Jag hittade typ dammgrävlingar under garderoben och mellan förvaringslådorna under sängen, men de är oskadliggjorda nu. Hela ovanvåningen är kaos nu, en liten gång mellan trappan och sängen! Förrådet också förresten, men tvättstugan är alldeles tom och ren.


Medan allt byter plats och tills någon köper mina möbler står en fåtölj i köket Den ska nog stå på ovanvåningen sedan. Igår var jag mycket nöjd med detta, det var jätteskönt att sitta där och titta på maten som blev klar i ugnen. Men nu vet jag inte om jag nånsin kommer få sitta där igen, för det ligger en katt där ca hela tiden.

2 kommentarer:

Karin sa...

Själv handlade jag en tv-bänk på samma Block idag! Hembaxad i alldeles för kort bil (hembaxad är fel ord - tillföräldrarbaxad). Den var i nyskick när jag köpte den, lite mindre så efter transporten... Lycka till iaf!

tojis sa...

Och så blir det ju en till här! Nu har annonsen legat ute i flera timmar och det är fortfarande ingen som har hört av sig...