tisdag 5 november 2013

Kaotiskare

Jag har inte fått sålt de där grejerna på blocket ännu. Eller, jag har en intressent men möblerna är inte hämtade och vis av blocketerfarenhet så är inget sålt förrän pengarna är i handen.

Dessutom har jag hämtat hem lite grejer från Fredrik, som vi kanske ska ha, kanske inte. Men de står här och tar plats så länge. Och så har jag lite andra saker över eftersom vi kommer på nya lösningar (och åker till IKEA och köper fler saker) allteftersom. Så det blir bara mer och fler och fler och mer grejer i det här lilla huset, och man måste gå slalom för att komma fram.

Mitt i detta får jag middagsgäster på fredag. Med två hundar. Spännande va? Jag får ge dem mycket vin och typ ögonbindel så ska det nog gå bra.

Tjatigt, säger ni? Ja, det tycker jag också. Men det kommer inte finnas något annat att skriva om på ett tag så det får ni tugga i er. Äta (knappt), sova (knappt), jobba (en hel del), hemmafix (en hel del men ändå för lite).

Inga kommentarer: