fredag 22 november 2013

Bästa veckodagen!

Det är inte bara fredag, det är dessutom den där fredagen när Fredrik brukar flytta, bara det att han stannar kvar istället. Så. Himla. Skönt. Dessutom: På spåret börjar ikväll! Så att jag och alla andra pensionärer kan sitta hemma och titta på tv med gott samvete.


Jag får röja lite mer först bara, högar av saker skymmer tv:n. Det verkar ha lossnat på blocket nu i alla fall, så det mesta av Fredriks prylar är sålda. Alla mina saker också, och de kommer få sina nya platser i världen ikväll eller imorgon. Så det finns hopp om att få ordning till slut, framåt nästa helg eller så.

2 kommentarer:

Karin sa...

Grattis, lycka till och allt det där! Så märkligt att jag också tycker att det är Så. Himla. Skönt. fast jag gör tvärtom. Ses nog i kvällningen! Kram!

tojis sa...

Inte ett dugg märkligt, bara tvärtom!