söndag 19 februari 2012

Söndagslyxar

Ok, det kanske inte är så klimatsmart, men mmmmmmmmm!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag hittade din blogg för ungefär en månad sedan efter att jag hade sökt på Vintrie och nu läser jag den ofta! Jag ska nämligen flytta till Vintrie i månadsskiften och jag undrar om du vet någon som åker bil därifrån in till Malmö varje dag? Det kanske är lite långsökt att fråga dig, men frågar man inget får man inget veta. ;)
Ha en fin vecka och klappa kissen från mig.
Vänligen
Sarah

tojis sa...

Hej, kul med en ny besökare! Hyllie ligger bara en kilometer bort och därifrån tar det tre minuter med tåg in till stan, det går även bussar. Man kan cykla också, det finns fina cykelvägar.

tojis sa...

Eh, det där var ju inget svar på frågan. Nä, jag vet ingen som kör in till Malmö varje dag, menade bara att det finns en massa bra och enkla alternativ.