måndag 7 november 2011

Spa...aatjo!

Igår eftermiddag styrde vi kosan mot Ystad för ett dygn på Ystad Saltsjöbad (Fredriks födelsedagspresent från mig, och jag var snäll nog att följa med som sällskap). Eftersom jag har varit trött ganska länge, och har sluppit förkylningar, så kunde man ju räknat ut med röven att det skulle komma när jag slappnade av. Och jodå, nu ligger jag och fryser under en filt. Nyser och snörvlar och tycker synd om mig själv. Vi hann iaf med lite bastu, bubbel och slappande. Och Riktigt god mat! (och the Wire och wordfeud)


Förra gången jag var här var det konferens med det gamla jobbet. Jag och Malin hade efterfest på vårt rum, och nån tog en taxi in till Ystad och köpte kebab till alla. Som åts på vårt rum. Typ 20 kebabtallrikar i folieformar. Det var inte den härligaste syn/stank att vakna till, bakfull och trött.

2 kommentarer:

cristel sa...

Nu är du äldre o klokare, tror ja iaf

tojis sa...

Oh ja. Och tröttare!