söndag 27 november 2011

Martinadagen

I somras fyllde En av mina bästa vänner 40, i hemlighet typ, eftersom hon inte gillar att fylla år. Men vi gillar att fira, så igår hade vi en heldag. "Vi" där i det här fallet 7 tjejer och Martina. Vi började på triangelns kurbad, fortsatte hem till Petronella för cava-lunch, åkte hem och fixade oss iordning, tog en drink hos Maire och fortsatte till La Roche för middag. Mycket lyckat!

Den här mostern ska vakta barn idag och gick hem ganska tidigt, men av facebookuppdateringarna att döma fortsatte de andra till åtminstone två ställen till.

2 kommentarer:

Resan mot syskon sa...

Ha, ha, jag e precis som Martina! Gillar INTE att fylla år o firas, fast det e liiite trevligt att få presenter ;) Har stor ångest för att det snart e januari igen o jag blir 35, gah! Ett sånt jämt o fint tal borde man ju fira men det tänker jag INTE göra.

Men det låter som ni hade en supernajs dag och kväll, hoppas Martina oxå hade kul :) Hälsa henne från mig nästa gång du träffar henne!

tojis sa...

Det ska jag göra! Jag förstår mig verkligen inte på det där med att inte vilja fira...ni är konstiga!