onsdag 17 februari 2010

Plan B

Ibland är det inte bra att undersöka för mycket på nätet. Jag hade t ex bestämt mig för att hänga upp det här tyget (vänster) från ikea på en väldigt vit vägg i köket. Men det var inte alls lika fint på riktigt, färgerna var alldeles för knalliga så den snygga matta "gammelgröna" var inte så snygg. Snabbt över till plan b, som inte ens såg lite fin ut på nätet men var ganska snygg på riktigt.

Bild på hur det ser ut på väggen kommer, jag ska bara stryka och sy först. Och blir det inte fint så gör det inget, för det kostade bara 120 kr.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Tyget med fågelburar gillar jag skarpt också. Och antagligen många andra i Malmö för det var slut de två första gångerna jag skulle köpa till våra stora golvkuddar.

Nu har jag fått tag i och fått massor över.
Hojta till om du behöver mer :-)

(Kom hit via Karin)

tojis sa...

Välkommen hit Lotta! Ja det stod på visningstyget att det var slut men det låg flera rullar och bara väntade på att jag skulle gå loss med saxen.

Jag är fortfarande lite ledsen över att det gröna inte såg ut som jag hade tänkt.