måndag 2 juli 2012

Golfframgångarna då?

Jo, jag spelade golf igår, det var väl 5 veckor sen sist eller så. Det var soligt och skitblåsigt (blåsigare än jag visste att det kunde vara vid Ringsjön) och kul! Kanske var det kul för att jag spelade bra, kanske spelade jag bra för att det var kul. Oavsett vilket så fick jag ihop 39 poäng och sänkte mitt hcp! Eftersom jag är på semesternervarvning bestämde jag mig också för att ta ledigt på torsdag och spela golftävling, så nu känns det som att den här arbetsveckan nästan är slut innan den ens har hunnit börja.

3 kommentarer:

Karin sa...

Vila sig i form funkar alltså! Grattis till framgångarna även om jag förstås inte vet hur bra 39 p är. Jag är också mentalt på god väg in semesterläget... Kanske läge för den där gemensamma cyklingen nästa vecka då??

tojis sa...

Vi är i Skummeslöv nästa vecka, men sen så! Eller torsdag kväll om fint väder?

Karin sa...

Bokklubb på torsdag! Glömde att ni skulle iväg, ju... men det lär finnas en del sommar kvar även efter nästa vecka :-)