onsdag 20 juli 2011

Dag åtta på semestern (tolv kvar)

Idag skulle det inte hända nånting. Så jag åkte och simmade med Angelika (det var med nöd och näppe att baddräkten gick på så motivationen var det inget fel på) på utebadet i Södra Sandby. På vägen hem ville hon testa ett nytt glasställe. Jojo tänkte fördomsfulla jag, ett glasställe i Södra Sandby, hur spännande kan det egentligen vara? Men där fick jag så jag teg, för de hade riktigt smarrig gelato! Lakritsglassen var grymt god, och jag blev återigen sugen på att köpa en glassmaskin.

Sen åkte jag till Nova, var ju ändå ganska nära (nåja) och fyndade på Vila. 70% rabatt är schysst, jag tjänade flera hundra trots att jag bara köpte två grejer.

Sen åkte jag till Kävlinge, var ju ganska nära (nåja, nära men åt helt fel håll) och drack kaffe och kramades lite.

Och nu är jag hemma och kokar saft på jordgubbar från igår och de sista rabarberstjälkarna. Så, lite hände det till slut iaf, med betoning på lite.

Inga kommentarer: