söndag 24 februari 2013

Träning vecka 8 - utfall


Jag hade lite kill i halsen i början av veckan så jag tog det lite lugnt och la in en vilodag. Men det försvann igen, tackar mina dagliga doser d-vitamin för det, jag har nog aldrig långflugit utan att bli sjuk innan, och på kontoret hostas, snyts och snörvlas det friskt.

måndag: springa/gå - japp, 45 minuters intervall på löpband, sprang 20 minuter utan att få ont i ett endaste knä
tisdag: lunchstyrketräning - jadå
onsdag: trainer - vilade istället, och uppfann kassler stroganoff
torsdag: PW - japp
fredag: springa/gå + styrketräning - mest löpband (sprang 30 minuter, gick 30) och lite mage och hantlar
lördag: vila - nej, fanns gym på Victoria Park så jag körde crosstrainer
söndag: PW eller trainer - pga lätt baksmälla, ont i vader och knän (pga fredagsspringet eller lördagscrosstrainandet?) och fullt schema blev det en vilodag

Inga kommentarer: