tisdag 12 februari 2013

Pilgrimsmusslor, mahi, lax och svärdfisk. Till det broccoli med ost och gräddstuvad spenat

Nu är vi framme på hotellet vid kontoret. Efter att ha kört till fel hotell först (pga fel i mail från kollega), och efter ett stopp på Burlington Mall.


Jag åt kolgrillad fisk på Legal Seafood (en kedja som gärna får öppna hemma) och valde mellan två handväskor. Kunde inte bestämma mig så jag tog kort och ska tänka på saken. Vad tycker ni?


De överdrev förresten inte om snön. Det är bart på vägarna, men runtom ligger hela bergskedjor med snö!


Nu ska jag sova. Eller försöka, 20.20 på Phoenixtid, 22.20 här och 04.20 hemma.

4 kommentarer:

tojis sa...

Jag har visst varit på Bostontid hela tiden, sov som en stock från elva till halvsju.

Karin sa...

Jag tycker att väskan till höger ser mest ut som "du".

Även i Malmö har det snöat men inte som dina mängder...

Elvis sa...

Håller med Karin...
Märkligt att det går att kommentera från plattan men inte från mobilen....!?!

tojis sa...

Ja jag vet inte, jag kan kommentera från mobilen (gör det nu).