söndag 28 oktober 2012

Fest för 30-åringen

Igår var det fest för syster yster! 25 glada människor, god mat, massor med dricka och dans. Jag fick inte till några bra bilder alls (och folk kanske inte vill vara med på bloggen), så jag bjuder bara på den här, strax innan vi åkte hem (och jag fick be taxichauffören stanna så jag kunde kräkas, moget).


Observera hur mycket rödvin jag måste ha druckit för att få den där färgen på tänderna, och att Ulrika alldeles naturligt råkade komma med "på ett hörn".

3 kommentarer:

Karin sa...

Mmm, charming, bilden av taxistoppet då! Lite matt idag, kanske?

tojis sa...

Ja. Och jag la handen i en massa brännässlor dessutom. Aj. Nog faktiskt mindre matt än om vi inte hade gjort det där stoppet. Lärdom: ät mer och drick mindre.

Ulrika sa...

Moget och klokt iaf att be honom stanna.

Själva så var vi faktiskt oförskämt pigga idag. Uppe i Mellby kl 12 och sedan har vi släpat ris och sågat ved hela eftermiddagen.

Kul med så många trevliga människor! Hultsfred är ju uppenbarligen ett bra ställe att växa upp på.